Alla inlägg den 18 december 2008

Av Kent Jarlekrantz - 18 december 2008 19:30

Idag har jag varit med mina resenärer, skogsmästarskolan från Skinnsberg några km norr om Övik och kollat skogsmaskiner, jag tog en powernapp istället. Inte så intresserad av detta. Lunch blev på anrika Dockstabaren.

Nu åter i Sundsvall, vilka fantastiskt fina trakter man rört sig i denna vecka.

Vi är på min mors sida från Härnösand så här tillbringa man många somrar i barndomen, massor av minnen strömmar över en när man passerar genom H-sand. Tullportsgatan, jumpa på isflak, Skeppar Karls gränd, Fälleviken, Svartvik, kor med bjällror, oj, oj. Jag vill stanna o titta runt o missas... men tyvärr plikten gör detta omöjligt.

Mina kunder, resenärer vill till hotellet.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards